Gaston en Marloes op reis in Taiwan

Dag 26, Dubai

Vandaag maken we er een luie dag van, onze laatste dag in Dubai. We gaan lekker bij het zwembad liggen en zwemmen. We lezen wat en dommelen een beetje. Ons slaapritme is nog steeds erg slecht. Om 13.30 uur gaan we ergens een hapje eten en slenteren wat door de Burjuman Mall. Drinken een cappuccino op een terrasje, ineens begint het te waaien en zien we niets meer. Volgens mij een zandstorm en Gaston denkt dat de smoglaag erg laag hangt. Wat het nu was weten we nog steeds niet. We steken de weg over en gaan wat winkels van Indiërs binnen, wat goedkoop allemaal, helaas is er niets wat wij leuk vinden. Nog even naar de supermarkt en dan nog even rusten op de kamer en om 19.00 uur lopen we naar het restaurant Hatam, wat een Perzische/Libanese menukaart heeft. We krijgen een voorgerecht van het restaurant met kaas, olijven, wortels, noten, komkommer, bloemkool en verschillende soorten sla en twee Turkse broden. We weten even niet wat we hiermee aan moeten, onze bestelling annuleren of het voorgerecht niet opeten. Uit fatsoen eten we toch wat dingetjes van het voorgerecht. Het eten is erg lekker en gelukkig zit Gaston bij mij aan tafel en gaan de bordjes schoon leeg. We wandelen nog even door de Mall om nog ergens een drankje te doen. Alcohol wordt nergens geschonken, dus houden we het op een frisje.