Gaston en Marloes op reis in Taiwan

Dag 1, Amsterdam - Dubai - Taipei

Tegen tienen zitten we aan het ontbijt, het is enorm druk en zijn blij dat we een tafeltje hebben kunnen bemachtigen.

We eten rustig en genieten van de lekkere broodjes.

Om 11.20 uur nemen we de shuttle bus naar Schiphol en lopen dan naar gate 3 waar we al direct kunnen inchecken.

We krijgen een voucher voor een maaltijd op het vliegveld van Dubai omdat we daar moeten overstappen.

We besluiten om gebruik te maken van massage stoel, ik vond het best lekker, maar Gaston was niet zo te vreden.

We lopen nog wat rond en we zien op de borden dat we al kunnen boarden.

Dus lopen we richting de gate. We vliegen met de airbus 380.

Bij de gate zien we twee bekende gezichten, Lucas en Arthur Lussen.

De twee beroemde pianisten, ze hebben een concert in Sydney.

Helaas vertrekken we we een half uur te laat.

Gaston dommelt wat tijdens de vlucht en ik kijk twee films en een serie.

Het eten is goed, alleeen had ik beef besteld maar het bleek lam te zijn.

Ik heb het maar opgegeten, was goed te doen. Het lam vond het niet zo leuk in mijn maag en kwam

in opstand. Waardeloos.

Om 00.00 plaatselijke tijd kwamen we aan op het vliegveld van Dubai. We stappen als laatste uit, we hebben hier vi

er en half uur overstap tijd. We volgen de borden waarop staat waar we onze volgende vlucht moeten nemen.

Eerst moet onze handbagage door de scanner en wij zelf ook, bij mij gaan alle toeters en bellen af en moet ik mee naar een

hokje en wordt gecontroleerd. Gelukkig niets aan het handje.

Er staan hier ligstoelen en we maken er dankbaar gebruik van, ik dommel af en toe wat in en voel me daardoor al stukken beter.

Gaston houdt de wacht.

Bij een foodcourt maken we gebruik van onze voucher die we in Amsterdam kregen.

Zitten we bij de Mac om 03.00 's nachts en toch smaakte het goed.

Het gaf een beetje het gevoel dat je vroeger na het uitgaan nog ergens ging eten.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!