Gaston en Marloes op reis in Taiwan

Dag 2, Taipei

Na een vlucht van zeven en half uur komen we tegen het einde van de middag aan in Taipei.

Nadat we onze bagage hebben opgehaald, gaan we een pinautomaat opzoeken, er staat een rij.

Dan zoeken we een taxi op en na een rit van veertig minuten zijn we bij ons hotel.

De taxichauffeur spreekt geen engels, maar wijst ons onderweg allerlei gebouwen aan.

Het is al behoorlijk donker.

In het hotel zijn ze allemaal even vriendelijk, onze kamer is prachtig met een zeer bijzonder toilet.

Het wast en schrobt je billen.

Na een opfrisbeurt gaan we naar de avondmarkt om een hapje te eten.

Het is druk en we ruiken geuren waar je bijna misselijk van wordt.

In het midden van de straat zijn bijna alle eetkraampjes en er komt geen einde aan.

Winkels waar ze kleding verkopen en veel winkels met paraplu's.

We eten bij de Running Spoon, Gaston neemt fried rice Bangkok style en ik fried rice met kaas.

Beide gerechten zijn lekker.

Om 22.00 uur zijn we terug in het hotel, we stinken verschrikkelijk door alle eetkraampjes.

We proberen te slapen wat niet zo goed lukt.