Gaston en Marloes op reis in Taiwan

Dag 16, Kenting

De afgelopen twee weken in Taiwan vonden wij dat de kinderen hier allemaal zo rustig waren en dat de volwassenen hun stem niet verheffen, schijn bedriegt, wat een gillende en schreeuwende kinderen hier en geen ouder die ze even op de vingers tikt. De volwassenen spreken met stemverheffing tegen elkaar, misschien dat ze ergens uit een deel van dit land komen waar wij nog niet geweest zijn. Het is wel even wennen. Vandaag gewoon weer een relax dag, ik heb zo'n beetje de hele dag onder een parasol op het strand zitten lezen en een paar keer een wandeling op het strand gemaakt en ik moet mijn woorden terug nemen wat betreft de schelpen, prachtige exemplaren gevonden. Het is vandaag weer warm en de zon staat hoog in een prachtige mooie blauwe hemel. Gaston is helemaal niet in beweging te krijgen, hij wast nog wat van zijn kleding, slaapt en slaapt. De dag vliegt om en om 17.15 uur liggen we weer in de spa te bubbelen, even alle spieren los maken. 's Avonds lopen we Kenting weer in, het is stukken rustiger dan de afgelopen dagen. Kenting bestaat uit een lange straat met vele winkeltjes en restaurantjes. De winkeltjes verkopen voornamelijk slippers en slippers en slippers en dan is er weer een winkel met strandkleding en dan één met slippers, (lelijke) tasjes, slippers, strandkleding, schelpenwinkeltjes, slippers, slippers en slippers en ook nog scooter verhuurbedrijven en de 7/11 en de Familymart. Voor de winkeltjes staan mensen met hun kraampje en verkopen eten, elke avond weer. Dat is de Nightmarket. We eten bij Amy's Cucina.

Eveline

Hey gaston en marloes! Wat mooi om jullie reis weer te kunnen volgen. Wat kun jij goed schrijven Marloes! Nog een hele mooie vakantie verder toegewenst, geniet ervan. Grt uit Margraten

mam

Goedenmorgenlieverds , ik ga zo bij hillie op de koffie .wat een slipper verhaal zeg maar leuk zo als jij dat beschrijft ik geniet er van en eindelijk een stranddag heerlijk de verwarming staat op 22gr hier maar het word weer wat warmer , fijne dag. Liefs mam.